dinsdag 3 augustus 2010

Ding #3 continued, A.K.A.: 'ere we go again...

Vorig jaar te druk om de Dingen te doen, ben ik nu veroordeeld tot de zomercursus. Goed dat de dwang er is: anders zou het er nooit van komen en er zijn wel wat dingen die ik nog niet ken.
Aardige aan weer eens aanloggen op blogspot is dat het dashboard een overzicht geeft van mijn oude logs. Zoals: 1.695 berichten, voor het laatst gepubliceerd op 26 september 2005, en dat nog maar het eerste van de 5 die ik heb bijgehouden... En toch was ik er niet vroeg bij voor mijn gevoel. Van loggen leerde ik met de tijd dat je beter je hoofd uit je navel kunt trekken om wat nuttigs te gaan doen :-) Met veel vertraging ben ik op 28 februari 2009 definitief gestopt met bloggen. Alleen mijn vaste linkpagina gebruik ik nog, maar die is ook allang niet meer bijgewerkt.

2 opmerkingen:

  1. Welkom terug Polter.
    Mooie profielfoto... Het lukte mij alleen niet geheel te achterhalen waar de authenticitiet ervan lag?

    http://www.tineye.com/search/12df5c18d0b30f5ba154477055acc0ad4881aa39/?page=6&sort=score&order=desc

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ooit gevonden in de fotobank van het Canadees Nationaal archief. Het joch heet Henry Groulx.

    BeantwoordenVerwijderen